مقالات رایگان

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله طالع بینی word دارای 49 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله طالع بینی word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله طالع بینی word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله طالع بینی word :

فروردین (مرد)
هیجان و انرژی را می توان در مرد متولد فروردین جستجو کرد. او به سرعت تمام می تواند در عشق به گلوله ای از آتش مبدل شود و به همان سرعت به تکه ای یخ، اما می توانید دوباره با او شروع کنید. سیاره مریخ از او فردی مبتکر، خلاق، بی صبر و با شهامت ساخته است. هر گاه پای عشق در میان باشد، بی توجهی او شگفت آور است، ولی باید بدانید که هیچ سمبول نجومی دیگر همچون قوچ (فروردین) در عشق وفادار نیست. او در این رابطه بسیار جدی است. به شدت حسود و غیرتی می باشد و در برابر خیانت واکنش تند خواهد داشت. انتظار دارد اطرافیانش به سادگی برخوردهای بی منظور او را با دیگران درک کنند. با وجود اینکه خود را زرنگ تر از بقیه می داند اما حقه باز و زیرک نیست و به همین علت از حیله و کلک خوشش نمی آید. در برابر مسائل جزئی می تواند به شدت عصبانی شود، اما در عذرخواهی پس از بگومگوها پیش قدم است. حس ریاست و فرماندهی در ذات اوست. دست و دلباز است و کمتر اهل پس انداز کردن.

اردیبهشت (مرد)
آرام، ملاحظه کار و اهل علم شخصیت مردی است که تحت نفوذ سیاره محبت آمیز و صلح جوی زهره (ونوس) است. مرد متولد اردیبهشت در مسیر عشق آرام و محکم گام برمی دارد و به ندرت رابطه ای را سراسیمه آغاز می‌کند و هرگاه حس کند که مشوق خود را یافته آنقدر پیش می رود تا به خواسته اش برسد. موسیقی تاثیر زیادی بر سمبل نجومی گاو (اردیبهشت) دارد. در اظهار عشق و دوستی او نباید شک کرد. هرگز روز تولد یا سالگرد ازدواج همسرش را فراموش نمی کند. ممکن است او از چیزهایی سخن بگوید که رویایی به نظر می رسد، اما راههایی منطقی و روشن برای رسیدن به آنها دارد و می تواند برنامه ریزی دقیقی برای انجام کارها داشته باشد. او رفتاری بی ریا و به دور از تملق دارد. وقتی عصبانی می شود مانند قطعه سنگی سرد و سخت گوشه ای می نشیند و ساعتها بدون آنکه کلمه ای حرف بزند در فکر فرو می رود. مسایل خانواده، رسوم و سنت برایش اهمیت زیادی دارد.

خرداد (مرد)
مرد متولد خرداد شخصیتی دوگانه دارد. او می تواند لباس، شغل، عشق یا محل اقامتش را به همان سرعت که نظرش را تغییر می دهد، عوض کند.
اشخاص تحت نفوذ عطارد معمولاً عادت دارند خواندن کتاب را از صفحات آخر شروع کنند. متولد خرداد نسبت به اشخاص محافظه کار یا اشخاصی که دیر می توانند راجع به کاری تصمیم بگیرند کم تحمل است. او حالتی مشوق، صمیمی، زودجوش و دلسوز دارد. به گونه ای هجوآمیز از دیگران انتقاد می کنند و تقریباً زرنگ تر از بقیه است و با تیزهوشی بر افراد کندذهن غلبه می کند. گاهی از بدجنسی خود لذت می برد.
متولد خرداد علاقه فراوانی به فراگیری زبانهای دیگر دارد. در امور مالی نیز متولد خرداد گاهی دست و دلباز و گاهی خسیس می شود.
او عاشق معاشرت و مهمانی است. عشق برای او تنها یک رابطه فیزیکی نیست، بلکه او مفاهیم عمیقی می اندیشید. تمایل او به کنایه و حرفهای طعنه آمیز از او شخصیتی سرد بوجود آورده است.

تیر (مرد)
مرد متولد تیر طبیعت شکل گرفته ای دارد. کوتاه و مفید سخن می گوید. با وجود بدرفتاری و گوشه گیری قلبش مملو از عاطفه است. او تحت سیطره ماه گاهی بسیار افسرده و گاهی بسیار شوخ می باشد. تغییرات حالت او می تواند همه را به شگفت درآورد. بدترین رفتار را وقتی نشان می دهد که خطر از دست دادن چیزی تهدیدش کند.
اندوختن پول برایش بسیار جالب است. دخل و خرج او با برنامه ریزی خاصی صورت می گیرد. نسبت به ارزش پول حسی زیرکانه دارد. او حتی می تواند آشپز بسیار خوبی باشد. عاشق فامیل و اجداد خود است و معمولاً تحت سلطه جنس مخالف خود می باشد. او در عین جذابیت و قاطعیت، فردی خجالتی است. موسیقی، شعر، گل، لباسهای زیبا، عطرهای گرانبها، کلمات آرام و نوازشهای شیرین سلاحهایی هستند که می توانند او را به راحتی رام کنند. دم دمی مزاج است. وسایل قدیمی برایش حکم گنج را دارند و از جمع کردن و نگهداری آنها لذت می برد.

مرداد (مرد)
نباید گول ظاهر آرام او را خورد. در پس رفتار مؤدب و مستحکم و صبورانه اش وقار، تکبرآمیزی وجود دارد. نسبت به زنان مؤدب و مهربان است وقتی پای عشقی در میان باشد به ندرت از خرج کردن کوتاهی می کند حسود و بی پروا است. او می تواند با خیال سرعتی قهر و آشتی کند که دوستانش را متحیر نماییید. دوست دارد چیزهایی را که دارد جلوی دیگران به نمایش بگذارد تحت سلطه خورشید است و مهربان و خوش قلب در جمع دوستان معمولاً برای پرداخت صورتحساب پیشقدم می شود. دوست دارد وسایل خراب شده خانه اش را خودش تعمیر کند. نیاز زیادی به توجه دیگران دارد ثابت قدم و استوار است و در نگهداری چیزهایی که به دست آورده مهارت دارد. ممکن است به شد عصبانی شود اما بدخواهی در ذات او نیست. از ورزش لذت می برد و از شکست خوردن بیزار است.

شهریور (مرد)
اگر تشنه رؤیاهای رمانتیک هستید، دور مرد شهریور را خط بکشید. او عشقی غریزی نسبت به کار، مسئولیت، خانواده، دوستان و کمک به درماندگان دارد. آنها به راحتی می توانند مجرد زندگی کنند. پاکدامنی از خصوصیات مرد متولد شهریور است.
او ترکیبی از هوش و ثبات قدم است. تحلیل گر، ایرادگیر و مشکل پسند. در انتخاب همسر دقیق و با حوصله عمل می کند. استعداد خاصی در نقش بازی کردن دارد، اما وقتی که تصمیم بگیرد، قاطع و مصمم است. حافظه قوی دارد و تاریخ وقایع خاص را فراموش نمی کند. علاقه خاصی به کتاب و آموختن دارد. برانگیختن احساسات او کار مشکلی است.
خواهان رابطه ای صادقانه، شرافتمندانه و حقیقی است. می تواند محققی عالی شود، اما فرورفتن در جزئیات گاهی او را از رسیدن به مقصود اصلی باز می دارد.

مهر (مرد)
مرد متولد مهر قدرت استدلال کم نظری دارد. او سعی می کند همیشه منطقی و سنجیده عمل کند. انتخاب کردن و تصمیم گرفتن برای او کاری دشوار است و ممکن است چندین بار تصمیم خود را عوض کند. ظرافتهای عشق، استعدادهای ذاتی مرد متولد مهر است. از هر حقه بازی برای بدست آوردن دختر مورد علاقه اش استفاده می کند. از جریحه دار کردن احساسات دیگران بیزار است. برای او عشق ورزیدن بسیار طبیعی است. می تواند عشقهای گذشته اش را به سرعت فراموش کند ولی کمتر احساس پشیمانی به او دست می دهد. او فردی قابل اعتماد است. می تواند رازهای محرمانه را با او در میان گذاشت. مرد متولد مهر از ریخت و پاش بیزار است. او فردی عادل و منصف است.

دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی