
دانلود بررسی رابطه میزان استفاده از نرم افزار های آموزشی وهوشمند با میزان تاثیر آنها در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی رابطه میزان استفاده از نرم افزار های آموزشی وهوشمند با میزان تاثیر آنها در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی رابطه میزان استفاده از نرم افزار های آموزشی وهوشمند با میزان تاثیر آنها در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود بررسی رابطه میزان استفاده از نرم افزار های آموزشی وهوشمند با میزان تاثیر آنها در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان word :
نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت آموزشی
تعداد صفحات : 12
چکیده مقاله:
این پژوهش بهمنظور بررسی رابطه میزان استفاده از نرم افزار های آموزشی وهوشمند با میزان اثر بخشس آنها در آفریند باددهی و بادگیری دانش آموران اسکو و سهند در سال1391 انجام گرفت روش تحقیق حاضر از نوع پزوهش های توصیفی - همبستگی میباشد جامعه مورد بررسی این پژوهش کلیه معلمان مرد و زن مقاطع سه گانه منطقه آموزش و پرورش اسکو و سهند در سال 1391 بود نمونه آماری این پژوهش 214 نفر ازمعلمان مردو زنمقاطع سخ گانه اطلاعات و داده های این پژوهش توسط دو پرسشنامه محقق ساخته گرد آوری شد جهت بررسی فرضیه های پژوهش از آموزن ضریب همبستگیپیرسون استفاده شد یافته های پژوهش نشان دادکه در تمامی مقاطع تحصیلی بین استفاده از نرم افزار های آموزشی حاضر ارزش استفاده از نرم افزار های آموزشی رادر فرآیند یاددهی و یاد گیری دانش آموزان برجسته نمود به عبارت دیگر نرم افزار های آموزشی در توضیح مطالب نقد و بررسی آنها ایجاد همانگی سازنده بین مطالب به معلم در یاد گیری بیشتر و بهتر کمک میکند

- ۹۵/۱۱/۲۷