مقالات رایگان

  • ۰
  • ۰

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) word دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های عمر_(مطالعه موردی شرکت بیمه دانا شهر مشهد) word :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری

تعداد صفحات : 23

چکیده مقاله:

عوامل متعددی بر صنعت بیمه و رشد و گسترش آن تأثیرگذار است که مطالعه و شناخت درباره آنها می تواند در پیشرفت این بازار بالقوه ، به ویژه در بخش بیمه های عمر تأثیر به سزایی داشته باشد. بیمه عمر از شاخه های مهم و مطرح در صنعت بیمه است، رشد و توسعه در این زمینه می تواند سهم بسزایی در عملکرد و سازماندهی شرکت های بیمه و همچنین بهبود و رشد وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد. به کارگیری فناوری اطلاعات ، تحول گسترده ای را در امور اداری و سیستم های اطلاعاتی صنعت بیمه ایجاد می کند. بصورتی که امکان انتقال الکترونیکی داده ها و مکاتبات مختلف را فراهم می کند. همچنین فناوری اطلاعات ، توانایی شرکت بیمه را افزایش می دهد. این کارکرد در نتیجه افزایش تنوع محصولات و بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتریان می باشد. بدین منظور این تحقیق نقش فناوری اطلاعات را بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر بررسی می کند. برای بررسی نقش فناوری اطلاعات بر ابعاد عملکرد بازاریابی ( ارتباطات ، تحقیقات بازاریابی ، فروش، چهره تجاری ، هزینه و مزیت رقابتی ) از آزمون رگرسیون چندگانه بهره گرفته شد.ونتایج با استفاده از آزمون رگرسیون چند گانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که فناوری اطلاعات بر تمام ابعاد عملکرد بازاریابی در سطح 5 درصد تاثیر مثبت و معناداری دارد و از میان آنها فناوری اطلاعات تاثیر بیشتری بر فروش دارد.همچنین ابعاد فناوری اطلاعات را بر هریک از ابعاد عملکرد سنجیده شد که تقریبا در بیشتر آزمون ها شاخص شبکه و ارتباطات از فناوری اطلاعات نقش تبیین کننده ای بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر داشت.


برای دریافت اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • ali mo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی